Amikor ellátogat egy weboldalra, az információkat tárolhat vagy gyűjthet be a böngészőjéről, amit az esetek többségében sütik segítségével végez. Az információk vonatkozhatnak Önre mint felhasználóra, a preferenciáira, az Ön által használt eszközre vagy az oldal elvárt működésének biztosítására. Az információ általában nem alkalmas az Ön közvetlen azonosítására, de képes Önnek személyre szabottabb internetélményt nyújtani. Ön dönti el, hogy engedélyezi-e meghatározott típusú sütik használatát. Bővebben 

Szállítási információk

Termékeinket országosan házhoz szállítjuk, megbízható logisztikai partnereinken keresztül.

enlightened Szállítási partnereink:

– MPL
– GLS
– ExpressOne
– Csomagautomaták, csomagpontok (kisebb termékek esetén)

Fizetési lehetőségek:

  • Előre utalás: díjmentes

  • Bankkártyás fizetés: díjmentes

  • Utánvét: a szolgáltatás felára a végösszeg 0,55%-a

  • Készpénzes fizetés: csak személyes átvétel esetén lehetséges


Szállítási idők (tájékoztató jellegűek):

  • Készleten lévő termékek: 2–5 munkanap

  • Gyerekágyak: 2–6 hét

  • Emeletes / galériás ágyak: 2–4 hét

  • Matracok: 2–4 hét

  • Berry Baby bútorok, kiegészítők: 2 nap – 2 hét

Termékeink lapraszerelten érkeznek, az összeszereléshez minden szükséges útmutatót mellékelünk.


 Hogyan zajlik a kiszállítás?

  1. A rendelés visszaigazolása után e-mailben tájékoztatjuk a várható szállításról.

  2. Amint a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, újabb email érkezik a szállítás részleteiről (időpont, nyomkövetés, csomagszám).

  3. A futár a kiszállítás napján telefonon is keresni fogja Önt.

  4. A szállítás munkanapokon 8:00 és 17:00 között történik. Pontos időpontról sajnos nem tudunk tájékoztatást adni, ezt a futárszolgálat szabályozza.


 Amit fontos tudni a házhoz szállításról

A házhoz szállítás kapuig történik családi házak esetén, lépcsőház ajtajáig társasházakban.
A futár nem viszi fel a terméket a lakásba – ez a Megrendelő feladata.

Ez különösen igaz nagyobb bútorok, túlsúlyos vagy raklapos szállítmány esetén.
Kérjük, gondoskodjon megfelelő segítségről az átvétel napjára.


 Fontos átvételi tudnivalók

  • Sérült csomagot NE vegyen át!
    Kérjen a futártól jegyzőkönyvet, és tagadja meg az átvételt.
    Ilyen esetben visszaküldés után soron kívül gondoskodunk a cseréről.

  • Csak akkor rendeljen utánvéttel, ha a teljes összeget ki tudja fizetni a futárnál!

  • A futárnál készpénzzel és bankkártyával is fizethet.


Gyakran ismételt kérdések

 Mennyibe kerül a szállítás?

A termékadatlapokon minden termék mellett látható az egyedi szállítási díj.
Több termék rendelése esetén a rendszer automatikusan kalkulálja a díjat a csomag súlya alapján.

 Miért drágább több bútor szállítása?

A futárszolgálatok nem a csomagok darabszáma, hanem az összsúly alapján számolják a költséget.
Ezért ha több nehéz bútort rendel, a szállítási díj is magasabb lesz – ezen sajnos nem tudunk változtatni.

 Mikor érkezik a rendelésem?

  • Bútor/matrac esetén: kollégáink emailben jelzik a várható szállítási időt.
    Amikor a termék elkészült vagy beérkezett, telefonon egyeztetjük a kiszállítást.

  • Kisebb csomagoknál: az egész folyamat online zajlik, a futárszolgálattól kapja az értesítéseket.

 Felhozzák a terméket az emeletre?

Sajnos nem. A szállítás csak házig/lépcsőház ajtajáig történik.
A termék lakásba való bejuttatása a vásárló feladata.


 Kérdésed van?

Írj nekünk közvetlenül a Chat fülre kattintva, vagy emailben a rendeles@csingiling.hu címre.

Az oldal tetejére