Amikor ellátogat egy weboldalra, az információkat tárolhat vagy gyűjthet be a böngészőjéről, amit az esetek többségében sütik segítségével végez. Az információk vonatkozhatnak Önre mint felhasználóra, a preferenciáira, az Ön által használt eszközre vagy az oldal elvárt működésének biztosítására. Az információ általában nem alkalmas az Ön közvetlen azonosítására, de képes Önnek személyre szabottabb internetélményt nyújtani. Ön dönti el, hogy engedélyezi-e meghatározott típusú sütik használatát. Bővebben 

Szállítási információk

Kedves Vásárlóink!
Termékeink mindegyikére országos házhozszállítást biztosítunk Önöknek.

Szállítási szolgáltatóink:

  • MPL (bútorok és gyermekágyak esetén)
  • GLS (kisebb méretű csomagok esetén)

Házhozszállítás díja termékeink adatlapján feltüntetésre került. Ha Ön több terméket is rendel, úgy a kosár folyamat során a rendszer kalkulálja a szállítási díjat. Termékeink egy részét (kárpitos termékek) egyben küldjük, míg a fa- és bútorlap gyermekágyakat és bútorokat lapra szerelten. A szállításra vonatkozó információk a termékleírásban feltüntetésre kerültek.

Tájékoztató jellegű szállítási idők:
Készleten lévő termékek szállítási ideje: 2-5 nap
Kárpitos gyermekágyak kategória termékei: a termék fotója alatt/mellett látható a várható szállítási idő.
Fa- és bútorlap kategória termékei: 2-4 hét
Emeletes és galériás ágyak kategória termékei: 2-4 hét
Matracok kategória: 2-3 hét
Berry Baby gyerekszoba termékek és Kiegészítők kategória: 2 nap-2 hét (terméktől függően)
(Tájékoztató jellegű szállítási időket olvashattak.) 

A házhoz szállítást cégünk országosan, a fentebb felsorolt szállítási szolgáltatók egyikének megbízásával végzi! 
A szállítás munkanapokon 8-17 óra között történik majd, melyről Ön előzetesen emailben értesítést fog kapni tőlünk, illetve a futárszolgálat is keresni fogja a megadott elérhetőségein is. A kollégák már a rendelését visszaigazoló emailben a várható érkezést előre jelzik Önnek. 

 

A szállításról:
A csomagok telephelyünkön történő átvétele után az Ön által megadott email címre, (esetenként telefonszámra) üzenetben megküldik az értesítést a kiszállítás várható időpontjáról és az Ön csomagjának azonosítójáról. Felhívjuk figyelmét, hogy a csomagok átadását követően a kézbesítésig az ügymenetet,a logisztikát, a megbízott partnerünk maga szabályozza, így nem tudunk felelősséget vállalni helyettük az esetleges késésért, csúszásért, tájékoztatásuk hiányáért. Ezen okok miatt nem tudunk tájékoztatást adni a csomag órára pontos érkezéséről sem. A futár azonban érkezése előtt értesíti Önt a megadott telefonszámon.

FIGYELEM, fontos információ:
A szállítási szolgáltatás háztól- házig tart. Ez azt jelenti, hogy a futár sajnos nem viszi fel Önnek az emeletre, a lakásba a megrendelt terméket. A lakásba való juttatásról a Vevő feladata gondoskodni.
Családi házaknál az átadási pont a kaput jelenti, társasházak esetében pedig a lépcsőház ajtaját. (Indoklásul kérem fogadják el, hogy termékeink túlnyomú többsége túlsúlyos, túlméretes szállítmány, a futár pedig egyedül fog vele Önhöz megérkezni.) 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Kérjük a futártól csak ép, sértetlen csomagot vegyen át. A sérülten kiszállított termékek átvételét meg kell tagadni, jegyzőkönyv felvételét kell kérnie. Ebben az esetben visszaszállításra kerül hozzánk, és soron kívül gondoskodunk az újraküldésről/gyártásról.

Szállítással kapcsolatos, leggyakrabban feltett kérdések:

Mennyibe kerül a szállítás?
A webáruházunk minden termékének adatlapján feltüntetésre kerülnek a szállítási díjak. Ha Ön több terméket is rendel, úgy bár emelkedik a szállítási díj, de nem adódik össze. A rendszer a kosár folyamat során kalkulálja majd Önnek a fizetendő szállítási díjat a szállítmány súlya alapján.

Miért drágább több bútor esetén a szállítás, hiszen egy helyre hozzák?
A szállító partnereink az Ön részére feladott csomagok összsúlya alapján kalkulálják ki a szállítási költséget. Ha nehezebb a szállítmány, magasabb lesz a fizetendő díj is. Ezen módosítani sajnos nem tudunk.

Mikor érkezik a rendelésem?
Bútorok és matracok esetében: A rendelése leadását követően a kollégáink elküldik Önnek a várható szállítási időt emailben. Amikor az Ön által megrendelt termék elkészült, vagy beérkezett raktárunkba, kollégánk keresni fogja telefonon a kiszállítás egyeztetése miatt. 
Kis csomagok esetén: a teljes ügymenet online zajlik, emailben kap értesítést a vásárló a futárszolgálattól a kézbesítésről.

Felhozzák az emeletre a bútort?
Sajnos nem. Ahogy fentebb is írtuk, a futártól a termékeket a lépcsőház ajtajában, családi házak esetében a kapuban van módja. Az általunk feladott bútorok sok esetben túlsúlyos, raklapos termékek, a futárok pedig egyedül szállítják ki ezeket. A lakásba való bejuttatásuk a vásárló feladata.

Hogyan tudok fizetni a futárnak?
Készpénzzel és bankkártyával is fizethet a futárnál.


További kérdés esetén ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésükre, a Chat fülre kattintva írhat közvetlenül üzenetet nekünk. Ne felejtse el megadni elérhetőségét!

Ezen a Kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül is üzenhet nekünk.

Címünk:
4400 Nyíregyháza, Kinizsi Pál út 10

Az oldal tetejére