Termékeinket országosan házhoz szállítjuk, megbízható logisztikai partnereinken keresztül.
Szállítási partnereink:
– MPL
– GLS
– ExpressOne
– Csomagautomaták, csomagpontok (kisebb termékek esetén)
Fizetési lehetőségek:
-
Előre utalás: díjmentes
-
Bankkártyás fizetés: díjmentes
-
Utánvét: a szolgáltatás felára a végösszeg 0,55%-a
-
Készpénzes fizetés: csak személyes átvétel esetén lehetséges
Szállítási idők (tájékoztató jellegűek):
-
Készleten lévő termékek: 2–5 munkanap
-
Gyerekágyak: 2–6 hét
-
Emeletes / galériás ágyak: 2–4 hét
-
Matracok: 2–4 hét
-
Berry Baby bútorok, kiegészítők: 2 nap – 2 hét
Termékeink lapraszerelten érkeznek, az összeszereléshez minden szükséges útmutatót mellékelünk.
Hogyan zajlik a kiszállítás?
-
A rendelés visszaigazolása után e-mailben tájékoztatjuk a várható szállításról.
-
Amint a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, újabb email érkezik a szállítás részleteiről (időpont, nyomkövetés, csomagszám).
-
A futár a kiszállítás napján telefonon is keresni fogja Önt.
-
A szállítás munkanapokon 8:00 és 17:00 között történik. Pontos időpontról sajnos nem tudunk tájékoztatást adni, ezt a futárszolgálat szabályozza.
Amit fontos tudni a házhoz szállításról
A házhoz szállítás kapuig történik családi házak esetén, lépcsőház ajtajáig társasházakban.
A futár nem viszi fel a terméket a lakásba – ez a Megrendelő feladata.
Ez különösen igaz nagyobb bútorok, túlsúlyos vagy raklapos szállítmány esetén.
Kérjük, gondoskodjon megfelelő segítségről az átvétel napjára.
Fontos átvételi tudnivalók
-
Sérült csomagot NE vegyen át!
Kérjen a futártól jegyzőkönyvet, és tagadja meg az átvételt.
Ilyen esetben visszaküldés után soron kívül gondoskodunk a cseréről. -
Csak akkor rendeljen utánvéttel, ha a teljes összeget ki tudja fizetni a futárnál!
-
A futárnál készpénzzel és bankkártyával is fizethet.
Gyakran ismételt kérdések
Mennyibe kerül a szállítás?
A termékadatlapokon minden termék mellett látható az egyedi szállítási díj.
Több termék rendelése esetén a rendszer automatikusan kalkulálja a díjat a csomag súlya alapján.
Miért drágább több bútor szállítása?
A futárszolgálatok nem a csomagok darabszáma, hanem az összsúly alapján számolják a költséget.
Ezért ha több nehéz bútort rendel, a szállítási díj is magasabb lesz – ezen sajnos nem tudunk változtatni.
Mikor érkezik a rendelésem?
-
Bútor/matrac esetén: kollégáink emailben jelzik a várható szállítási időt.
Amikor a termék elkészült vagy beérkezett, telefonon egyeztetjük a kiszállítást. -
Kisebb csomagoknál: az egész folyamat online zajlik, a futárszolgálattól kapja az értesítéseket.
Felhozzák a terméket az emeletre?
Sajnos nem. A szállítás csak házig/lépcsőház ajtajáig történik.
A termék lakásba való bejuttatása a vásárló feladata.
Kérdésed van?
Írj nekünk közvetlenül a Chat fülre kattintva, vagy emailben a rendeles@csingiling.hu címre.