Amikor ellátogat egy weboldalra, az információkat tárolhat vagy gyűjthet be a böngészőjéről, amit az esetek többségében sütik segítségével végez. Az információk vonatkozhatnak Önre mint felhasználóra, a preferenciáira, az Ön által használt eszközre vagy az oldal elvárt működésének biztosítására. Az információ általában nem alkalmas az Ön közvetlen azonosítására, de képes Önnek személyre szabottabb internetélményt nyújtani. Ön dönti el, hogy engedélyezi-e meghatározott típusú sütik használatát. Bővebben 

Reklamáció

Kedves Érdeklődő!

Mit kell tennie ha a megvásárolt termék meghibásodott, esetleg hiányosan érkezett vagy nem nyerte el a tetszését?
Ezekre a kérdésésekre igyekszünk válaszokkal szolgálni Önnek.

Hiba vagy hiányosság felfedezése esetén, írásos bejelentést szükséges tennie. 
Ezt email-ben vagy postai úton is megteheti felénk.
Fontos, hogy vásárlóinknak segítséget nyújtunk a garanciális időszakot követően is. 
Keressen minket bizalommal ha probléma adódott!

E-mail: reklamacio@csingiling.hu
Postacím: Berry Baby Kft, 4400-Nyíregyháza, Kinizsi Pál u. 10.

A levélbe kérjük írja bele az alábbiakat:

  • Rendelése sorszáma, vagy számla sorszáma. Bármilyen adatot elfogadunk, amiből be tudjuk azonosítani az Ön megrendelését.

  • Bejelentésekor kérjük mellékeljen fotót/videót a hibáról, hogy mi is láthassuk a problémát. Távol vagyunk egymástól, így a képek, videók elküldése megkönnyíti a megfelelő megoldás megkeresését. 

  • Ezt a jegyzőkönyvet fogják üzenetére válaszolva kollégáink elküldeni Önnek. Ön azonban már levele megírásakor is becsatolhatja részünkre, gyorsítva ezzel az ügymenetet.
     

Amennyiben garaniális időn belül vagyunk és jótállási (vagy egyéb) jogai érvényesíthetőnek bizonyulnak, úgy Önt költségek nem terhelik majd természetesen. Amennyiben a tőlünk vásárolt terméke már nem garanciás, úgy minden esetben kedvező árat igyekszünk kalkuláluni Önnek.
Sokszor nem tudunk azonnal (pár órán belül) reagálni a megkeresésre, de nagyon igyekszünk. Kérjük várja meg amíg jelentkeznek kollégáink. 


Fontos megjegyzések:

  • Rendelése leadását követően az általunk küldött visszaigazoló levélben Ön részletes tájékoztatást kap/kapott arra vonatkozóan, hogy külsérelmi nyomokkal kiszállított csomag átvételét meg kell tagadni. Amennyiben Ön mégis külső sérüléssel vette át a kiszállított csomagot, úgy a hiba kijavítása nem garanciális kereteken belül zajlik.
  • A csomagon belüli hiányosságot, termékhiányt átvételtől számított 14 napja van bejelenteni.


Mi fog történni a bejelentést követően?
Üzenetét, fotókat, (esetleg videót) elküldjük a termék gyártójának, illetve a megfelelő kollégánknak. Viszonylag rövid időn belül megszületik a döntés, hogyan tudunk a legcélszerűbben, leggyorsabban segíteni a Vásárlónak. A Jegyzőkönyv ide vonatkozó részét érdemes kitölteni, itt a Vásárló is előterjesztheti a számára legmegfelelőbb megoldást.
A javítást, cserét, új alkatrészt vagy tartozékot a gyártó minden termékéhez maga biztosítja. Számos bútorunk esetében bár mi vagyunk az importőr, a termék külföldről érkezik, tehát nem mi gyártjuk. Várakozási idővel számolni kell míg el tudjuk küldeni a pót elemet, alkatrészt...stb.
Autóink hetente látogatják a lengyel beszállítókat/gyártókat, így igyekszünk rövidre szabni ezt a várakozási időt.
Számos termék esetében mi magunk vagyunk a gyártók. Ennek ellenére is van/lesz várakozási idő, hiszen a gyártási rendbe be kell illesztenünk az új elem gyártását. Egy viszont biztos, hogy vásárlót cserben nem hagyunk, kis türelmet viszont minden esetben kérnünk kell.
Biztató lehet azonban minden vásárlónk számára, hogy évente több mint 9.000 ágyat, bútort adunk át új tulajdonosaiknak, az ezekhez kapcsolódó garanciás hibabejelentések száma pedig kevesebb mint 0,01% volt a tavalyi évben. 

Mit kell tennie ha a megvásárolt termék sérülten érkezik házhoz?
A válasz rendkívül egyszerű: az átvételt meg kell tagadni, jegyzőkönyv kiállítását kell kérnie a futárszolgálat munkatársától. A rendelés leadását követően a visszaigazoló levélben kollégáink is felhívják figyelmét arra, hogy sérült csomagot átvenni nem szabad. Átvétel előtt gondosan át kell nézni a csomagot, és csak ezt követően szabad átvenni. Ez azért különösen fontos, mert a csomag átvételével Ön elismeri annak sértetlenségét. Ha megtörtént a baj, és Ön sérülten átvette a csomagot, úgy utólagosan be tudja jelenteni a problémát a futárszolgálat honlapjának megfelelő menüpontján. Ez azonban egy lassabb ügymenetet eredményez. Érdemes pár percet inkább a csomag átvozsgálására szánni. Ha így tesz, úgy a sérült termék visszaérkezik hozzánk, mi pedig küldünk Önnek egy új terméket. Az ügymenet így gyorsabb, és sokkal vásárlóbarátabb is. :)

Mit kell tennie ha a megvásárolt termék nem nyerte el a tetszését?
Ebben az esetben a Vásárló elállási joga érvényesíthető. A termék visszaküldésére Önnek 14 nap áll rendelkezésére. Kisebb termékek esetén ez egyszerűen kivitelezhető, csupán vissza kell csomagolni, és bármelyik futárszolgálattal visszaküldheti részünkre a számlán szereplő címre.
Fontos azonban tudnia, hogy egy nagybútor vagy egy sok dobozból álló bútor esetén a visszaküldés szállítási díja jelentős költség lehet. Érdemes körültekintően eljárnia a rendelés leadása előtt, és a termékek mellett feltüntetett leírást gondosan átolvasni. Számos termékünk mellett videókat is elhelyeztünk, sokat segíthetnek ezek is a választásban. Ha még mindig lenne kérdése, érdemes írnia nekünk! :)



Mire NEM vonatkozik a jótállás, garancia?

Ez egy gyakran elhangzó kérdés, ezért úgy gondoltuk, feltétlenül helyet kell kapnia ebben a menüpontban egy rövid magyarázat kíséretében. Pirossal bejelöljük Önnek a 2 gyakrabban előforduló problémát a listából. Ezekre fokozottan érdemes figyelnie, hiszen könnyen elkerülhetők megfelelő gondossággal. 

- a szállítás alatt bekövetkezett sérülésekre
A termékeink minden esetben hibátlan állapotban kerülnek lecsomagolásra. Üzemünkben a gyártás és csomagolás fázisai minden esetben nagy felbontású kamerák alatt történnek. A garanciát mi biztosítjuk, így semmiképp nem érdekünk sérült terméket becsomagolni. A szállítás alatt keletkező sérülésekért a futárszolgálat vállalja a felelősséget. (Fentebb részletesen kitértünk erre az eshetőségre.) 
- a nem rendeltetésszerű használatból eredő sérülésekre/hibákra.
Pl. nem az összeszerelési útmutatónak megfelelő összeszerelésből eredő hibák is ide sorolhatók.
- a termék csomagolásának eltávolítsakor keletkező hibákra/sérülésekre
A szikével, késsel óvatosan bánjanak kicsomagláskor. Inkább tartson 2x annyi időbe, csak sérülés ne érje a terméket. 
a termékek lakásba való juttatásakor keletkezett hibákra/sérülésekre
Főleg nagyobb bútorok esetén fordult elő, pl.: a lépcsőforduló korlátján pihentették az ágyat, és beszakadt az alja. Más esetben lezúzták a kárpitot, mert a fejtámlán húzták be a lakásba...stb. A kiszállítás napját a kollégáink már előre meg tudják mondani Önnek. Érdemes megfelelő erőben lévő segítséget szerezni ez időre.
- a túlterhelésből eredő hibákra/sérülésekre
- a nem megfelelő tisztításból eredő hibákra/sérülésekre
- a termék mivoltából az idő folyamán adódó hangokra rendeltetésszerű használat mellett

-------------------------------------------------------
ASZF-ünk-ben a jog nyelvén is elolvashatják a teljes tájékoztatót.


Az oldal tetejére